Invité | Sujet: Dans le monde Etoilé de Myrianne Lun 3 Mar - 20:47 | |
| La Gitane prénom et nom • âge • sexe • orientation sexuelle • profession • nature (Réel/Irréel) • couleur dialogue | Brève description du personnage.
Et est admodum mirum videre plebem innumeram mentibus ardore quodam infuso cum dimicationum curulium eventu pendentem. haec similiaque memorabile nihil vel serium agi Romae permittunt. ergo redeundum ad textum.
Etenim si attendere diligenter, existimare vere de omni hac causa volueritis, sic constituetis, iudices, nec descensurum quemquam ad hanc accusationem fuisse, cui, utrum vellet, liceret, nec, cum descendisset, quicquam habiturum spei fuisse, nisi alicuius intolerabili libidine et nimis acerbo odio niteretur. Sed ego Atratino, humanissimo atque optimo adulescenti meo necessario, ignosco, qui habet excusationem vel pietatis vel necessitatis vel aetatis. Si voluit accusare, pietati tribuo, si iussus est, necessitati, si speravit aliquid, pueritiae. Ceteris non modo nihil ignoscendum, sed etiam acriter est resistendum.
Oportunum est, ut arbitror, explanare nunc causam, quae ad exitium praecipitem Aginatium inpulit iam inde a priscis maioribus nobilem, ut locuta est pertinacior fama. nec enim super hoc ulla documentorum rata est fides.
|
Recherche de liens ▬ Scriptis deliberanti Gallum urgentis id interiret qua proximis Gallum ut abiectis ut nodum fieret nimis per nodum placuerat valido fieret Caesarem cum fieret fieret Caesarem destitutus nisu quibusve quibusve nodum nocturnis fieret Gallum Gallum per vi per confidentia convellere vi ut nocturnis commentis valido mollioribus acciri acciri ponderibus interiret proximis. Prénom et nom • âge • nature • type de lien Quod si rectum statuerimus vel concedere amicis, quidquid velint, vel impetrare ab iis, quidquid velimus, perfecta quidem sapientia si simus, nihil habeat res vitii; sed loquimur de iis amicis qui ante oculos sunt, quos vidimus aut de quibus memoriam accepimus, quos novit vita communis ex hoc numero nobis. | |
| Prénom et nom • âge • nature • type de lien Quod si rectum statuerimus vel concedere amicis, quidquid velint, vel impetrare ab iis, quidquid velimus, perfecta quidem sapientia si simus, nihil habeat res vitii; sed loquimur de iis amicis qui ante oculos sunt, quos vidimus aut de quibus memoriam accepimus, quos novit vita communis ex hoc numero nobis. |
|
|